BTL-ka
Minulý týždeň sa konala výstava pod názvom Event EXPO, kde sa predstavili subjekty, ktoré majú čo dočinenia s eventami. Bol to druhý ročník a musím povedať, že celkom vydarený, aspoň teda z môjho pohľadu. Väčšinu vystavovateľov som poznala, alebo s nimi dokonca spolupracovala, ale vždy ma poteší, keď objavím niečo nové a inovatívne. Tento rok to bolo 150 bicyklov, solárne variče od nášho kolegu z konkurenčnej agentúry a “živé” kokosy od doteraz pre mňa neznámeho dodávateľa.
Rada by som však napísala o našom stánku BTL-ky (asociácia eventových agentúr), ktorý bol v štýle bar, kde sa mohli návštevníci občerstviť výbornou kávou a malým snackom. Bolo to totiž miesto, ktoré spojilo konkurenčné agentúry a ich klientov. S radosťou som sledovala, že aj napriek tomu, že sme si silnou konkurenciou, vládne medzi nami priateľská atmosféra. Dokážeme sa porozprávať nielen o počasí, ale dokonca si posunieme kontakty a podelíme sa o spoločné “trable”. Neviem, ako to chodí v iných odvetviach, ale som rada, že v tom našom je to práve takto.
Myslím si, že je to BTL-kou, lebo tam sme sa bližšie spoznali a zistili, kto je za ktorou agentúrou. Ak sme mali na začiatku viacerí pochybnosti o zmysle tejto asociácie, už len pre toto poznanie a korektné vzťahy medzi nami to zmysel malo, aj keby sa už vôbec nič neudialo.
Milí členovia BTL, som rada, že Vás poznám a verím, že aj naďalej si budeme čestnou a vyrovnanou konkurenciou. Všetkým nám prajem rovnako čestných a osvietených klientov. Do skorého videnia. Vaša Brand-a.
P.S.: Trochu som bola patetická, ale čo už :) tak to cítim.